Flygblad: Piratpartiet - Patent

Flygbladet är snyggt gjort men inte så väldans mycket text. All text på framsidan kan jag inte annat än hålla med om. På baksidan inleds det med "Kunskap mår bra av att spridas" och även om det såklart är en klyscha så gillar jag den inte helt. Jag tror inte kunskap mår något alls faktiskt. Kommer lite konkret information sedan som jag visserligen håller med om men själva uttrycket tilltalar inte. Sedan kan jag inte mer än hålla med om resten av flygbladet. Patentfrågan ur ett u-lands- och miljöperspektiv tas aldrig upp av andra partier och där sticker Piratpartiet ut ur mängden och slår huvudet på spiken. En viktig fråga kort och gott.  // Max Colliander

Max Colliander Colliander åsiktsbloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0