Äckligt

Jag finner inget annat ord för det faktiskt. Finns inte mycket jag äcklas mer av än Aftonbladet och Expressen t ex, men den mesta reklamen har jag väl ungefär lika mycket till övers för. Blir äcklad av all reklam och hur man t ex på 7-elevens reklam för någon ny glass får veta ALLT den inte innehåller, wtf? Skriv vad den innehåller istället era jävla falska företag!

Nu är väl de flesta av oss tillräckligt smarta för och fatta att en youghurt de skriver är sockerfri och smakar likadant självklart är proppad med sötningsmedel, men stör mig ändå på det. Att de försöker luras och ingen gör något åt det, det är liksom fritt spelrum för företagen.

Senast iraden var igår då orden 0 kr och fria månadsavgifter var på tapeten. Det finstilta som heller inte går att läsa på bilden visar att totalkostnaden blir över tiotusen kronor. Skriv det då och inte noll kr!!! // Max Colliander

Max Collianders åsiktsblogg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0