Tågstopp, förvånad?!

SJ har haft stora problem under en längre tid (inte så konstigt i och för sig) men irriterat mig så mycket på sistone att jag under min Oslotripp beslöt mig för att skriva upp saker som inte borde behöva inträffa.
 
På väg till Oslo uppstod ett signalstopp, felskyltat på en perrong som gjorde att tåget försenades ytterligare och givetvis även "vi kan inte köra så fort nu för vi har ett pendeltåg framför oss", ja men bygg fler spår då?!
 
Sedan under hemresan hade vi tågmöte då vi tvingades stå still, samt stå still en gång till med anledning av att ett annat tåg skulle passera.
Så nu fick jag skriva av mig det. Att politikerna säger att de vill att fler åker tåg är ett stort skämt, ett dåligt skämt. // Max Colliander

Kommentarer
Postat av: Osse

Sj är ett skämt fan!

2012-12-27 @ 00:27:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0